Pozycjonowanie

optymalizacja seo

Optymalizacja SEO

Co to jest optymalizacja SEO? Jest to czynność polegającą na przystosowaniu strony internetowej do obowiązujących wymogów Google. Strona spełniająca kryteria wyszukiwarki, jest łatwiejsza w pozycjonowaniu, szybciej się indeksuje, a rezultaty SEO pojawiają się w o wiele krótszym czasie.

audyt seo

Audyt SEO

Audyt to jeden z ważniejszych dokumentów, pozwalających zbudować skuteczną strategię pozycjonowania. Co zawiera audyt SEO? Dokładną analizę treści na stronie, propozycje słów kluczowych, analizę konkurencji, widoczności strony w wyszukiwarce, a także propozycje możliwych działań, które mają te wyniki poprawić.

strategia seo

Strategia SEO

Strategia SEO to swoista mapa drogowa, wyznaczająca działania w pozycjonowaniu. Zdobywanie nowych linków poprzez pisanie wartościowych treści, uzupełnienie strony nowymi tekstami, artykuły sponsorowane, prowadzenie bloga, reklamy w social media – to i wiele więcej to właśnie strategia SEO.

content marketing

Content marketing

Content marketing to tworzenie wysokiej jakości, merytorycznych treści, najczęściej o charakterze eksperckim lub poradnikowym, których zadaniem jest pomaganie, a także prezentowanie firmy w roli eksperta i specjalisty w swojej dziedzinie. Pozwala to budować u klientów zaufanie i zachęca do współpracy z firmą.

linkbuilding

Linkbuilding

Na czym polega linkbuilding? To nic innego jak zdobywanie linków prowadzących do pozycjonowanej strony www. Można to robić na wiele sposobów, wykorzystując dostępne w sieci narzędzia – fora internetowe, social media, blogi, a także budując własne zaplecza stron.

Wypełnij brief

pozycjonowanie

Dane kontaktowe

    Dane dotyczące strony

    Typ pozycjonowania

    Funkcje dodatkowe