Pozycjonowanie

Nawet najlepiej stworzona strona lub sklep internetowy bez odpowiednich działań nie będzie w sieci widoczny. Oczywiście można udostępnić znajomemu link do strony, wrzucić go na Facebooka lub nawet przesłać komuś emailem. Ale jeżeli mamy dotrzeć do większej liczby odbiorców musimy zadbać, abyśmy byli widoczni w wyszukiwarkach.  

Ludzie szukając czegokolwiek wchodzą zazwyczaj w Google i wpisują, co ich interesuje. Właśnie dlatego warto zadbać o pozycjonowanie, ponieważ są to działania, które plasują nasza stronę internetowa na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach na wybrane frazy.  

Badanie potrzeb

Nie każdy musi wiedzieć, czego tak naprawdę potrzebuje w kwestii pozycjonowania. Jest to specjalistyczna usługa, wiec nawet coś tak podstawowego jak wybór fraz kluczowych, na które chcemy być widoczni warto, żeby zrobiły osoby, które się na tym znają.  

Wszystkie te potrzeby jesteśmy w stanie wybadać w rozmowie z Klientem i dzięki temu stworzymy cała strategie działań, które podejmiemy, podejmując współpracę. Sprawdzimy także stronę internetowa i stwierdzimy, czy wymaga ona działań optymalizacyjnych.  

Jak działamy

Jak działamy

1

Rozmowa

Na początku porozmawiamy, w jakiej formie preferujesz, czego oczekujesz od pozycjonowania, przekażesz nam adres swojej strony internetowej.  

2

Potrzeby

Określimy potrzeby, które będą musiały zostać spełnione, żeby ruszyć z kampania. Jest to na przykład wspomniana optymalizacja.  

3

Cele

Określimy cele, dostosujemy je do budżetu Klienta, następnie przedstawimy gotowa ofertę i podpiszemy umowę.  

4

Realizacja

Pozostanie już tylko realizacja, która będziemy co miesiąc raportować wraz z wynikami, jakie osiągamy.  

Cele

Cele są motywowane przez Klienta. Musimy porozmawiać o tym, co jest celem pozycjonowania. Dla sklepów internetowych, oczywiście jest to większa sprzedaż produktów, ale można się nastawić na konkretne kategorie lub nawet pojedyncze produkty.  

Lokalni przedsiębiorcy mogą pozycjonować się na swoim regionalnym rynku i dzięki temu zaczną pozyskiwać więcej klientów. Jeżeli ktoś działa na rynku zagranicznym to także strategia pozycjonowania będzie nieco inna. W każdym razie obojętnie jakie masz cele, zrealizujemy je dla Ciebie 😉 

Wypełnij brief

Co składa się na pozycjonowanie

Optymalizacja SEO

Co to jest optymalizacja SEO? Jest to czynność polegającą na przystosowaniu strony internetowej do obowiązujących wymogów Google. Strona spełniająca kryteria wyszukiwarki, jest łatwiejsza w pozycjonowaniu, szybciej się indeksuje, a rezultaty SEO pojawiają się w o wiele krótszym czasie.

Audyt SEO

Audyt to jeden z ważniejszych dokumentów, pozwalających zbudować skuteczną strategię pozycjonowania. Co zawiera audyt SEO? Dokładną analizę treści na stronie, propozycje słów kluczowych, analizę konkurencji, widoczności strony w wyszukiwarce, a także propozycje możliwych działań, które mają te wyniki poprawić.

Strategia SEO

Strategia SEO to swoista mapa drogowa, wyznaczająca działania w pozycjonowaniu. Zdobywanie nowych linków poprzez pisanie wartościowych treści, uzupełnienie strony nowymi tekstami, artykuły sponsorowane, prowadzenie bloga, reklamy w social media – to i wiele więcej to właśnie strategia SEO.

Content marketing

Content marketing to tworzenie wysokiej jakości, merytorycznych treści, najczęściej o charakterze eksperckim lub poradnikowym, których zadaniem jest pomaganie, a także prezentowanie firmy w roli eksperta i specjalisty w swojej dziedzinie. Pozwala to budować u klientów zaufanie i zachęca do współpracy z firmą.

Linkbuilding

Na czym polega linkbuilding? To nic innego jak zdobywanie linków prowadzących do pozycjonowanej strony www. Można to robić na wiele sposobów, wykorzystując dostępne w sieci narzędzia – fora internetowe, social media, blogi, a także budując własne zaplecza stron.

Wypełnij brief

pozycjonowanie

Dane kontaktowe

    Dane dotyczące strony

    Typ pozycjonowania

    Funkcje dodatkowe

    strzalka w gore