informacja na temat firmy w Internecie

Firmowa strona internetowa – informacja na temat firmy w Internecie

5 maja 2022 | 2 min czytania


Informacja na temat firmy w Internecie musi być bardzo zwięzła, a zarazem zachęcająca do jakiejś akcji. W zależności od branży, w której działamy te akcje się różnią. Jedni chcą zachęcić do zakupu, dla innych ważne jest to, żeby klient przejrzał ich katalog produktów, a jeszcze inni chcą zbudować markę.

Firmowa strona internetowa jest dzisiaj niezbędna dla przedsiębiorstw, które chcą być postrzegane jako profesjonalne i godne zaufania. Poza tym jest ona przydatna przy chęci zredukowania kontaktów bezpośrednich z klientem.

Czym się charakteryzuje firmowa strona internetowa

Firmowa strona internetowa charakteryzuje się przede wszystkim tym, że musi być skierowana do potencjalnego klienta w każdym stopniu zaawansowania. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o to, że budując treści dla hurtowni budowlanej musimy pamiętać, że mogą ją przeglądać zarówno profesjonaliści, ale także osoby, które planują budowę swojego domu lub gruntowny remont.

Nie jest to łatwe zadanie, ale głównie zajmują się nim copywriterzy, którzy napiszą odpowiednią treść, graficy, którzy odpowiednio ułożą elementy na stronie i zbudują layout strony internetowej oraz programiści, którzy to wszystko złączą w jedną całość tworząc stronę internetową.

Elementy firmowej strony internetowej

Stronę internetową można stworzyć jak się tylko chce, umieszczając w niej co tylko chcemy, ale firmowa strona jest zbudowana zazwyczaj na trochę oklepanym, ale działającym szablonie.

Standardowe firmowe strony internetowe zawierają następujące podstrony:

Sprawdź też:   One page - strona internetowa bez podstron

To są elementy, które najczęściej można znaleźć na klasycznych, firmowych stronach internetowych. Bardzo ciekawym elementem jest blog. Jest przy nim trochę pracy, ale nic tak jak on nie wspomaga pozycjonowania.

Jak zaplanować treści na stronę internetową

Przed rozpoczęciem tworzenia strony internetowej warto zaplanować, co chcielibyśmy na niej umieścić. Pomoże nam to zaplanować także współpracę z osobami od marketingu (jeżeli planujemy jakieś kampanie). Dzięki temu będziemy mogli także mieć większą kontrolę nad zachowaniem spójności marki, czyli kolorów, fontów, czy layoutów.

Żeby ułatwić zadanie czytelnikom naszego bloga, korzystając z naszego doświadczenia przygotowaliśmy dokument, dzięki któremu będziecie mogli bardzo łatwo zaplanować swoją stronę internetową pod kątem merytorycznym, co znacznie ułatwi pracę grafikom, copywriterom i programistom.

Życzymy powodzenia w tworzeniu strony internetowej!

Podobne posty:

Najnowsze artykuły

Wtyczka do newsletterów w WordPressie

obsluga newslettera w wordpress Przeczytaj

WooCommerce czy PrestaShop

WooCommerce czy PrestaShop Przeczytaj

Czym zajmuje się firma e-commerce?

Czym zajmuje się firma e-commerce? Przeczytaj
Więcej artykułów
strzalka w gore